GWARANCJE

Gwarancje realizuje producent. Gwarancji podlegają produkty które zostały zakupione nie dłużej niż miesiąc przed zgłoszeniem. Aby zgłosić wadliwy towar do gwarancji kliknij tutaj.

Jeżeli masz problemy z językiem angielskim, z chęcią pomożemy Ci w kontakcie z serwisem BetaFpv. Opisz problem z jakim się spotkałeś i wyślij go do nas na adres mailowy serwis@xorr.pl a my przekażemy go do producenta i będziemy Cię informować o postępach.

Produkty marki Xorr podlegają 30-dniowej gwarancji. Aby zgłosić wadliwy towar wypełnij formularz gwarancyjny, i wyślij go na adres mailowy serwis@xorr.pl

Do każdego zgłoszenia należy dołączyć nagranie DVR z lotu, w którym doszło do zepsucia drona. Na filmie musi znajdować się moment zdarzenia a powiadomienia OSD o uzbrajaniu / rozbrajaniu muszą być włączone.